Bun Venit

Aceasta este lume unde totul se intampla separat de realitate, ca un vis frumos. bucurati-va de vise

marți, 1 martie 2011

Azi e ziua mea

Azi e ziua mea,
O zi cum nu e alta,
Cand lumea toata e a mea,
Nimieni nu imi poate strica fericirea,
E ceva unic,
Un sentiment de primavara,
De martisor, de bucurie.

Azi totul vreau sa fie special,
Sa fie un vis realizat,
Sa plutesc printre stele,
Sa admir planete,
Sa fumez o tigara,
Sa beau un pahar de vodka,
Sa rad cu prietenii,
Sa ma distrez cu ei,
Sa rad, sa plang,
Sa alerg, sa risc,
Sa fac tot ce vreau,
Tot ce nu am facut pana atunci,
Sa fie o zi cat un an,
Si sa traiesc fiecare moment,
Asa cum vreau,
Asa cum simt,
Sa nu ma impiedice nimic,
Sa uit de toti si toate,
Sa fiu eu cum sunt in realitate,
Sa nu ma ascund,
Sa dau totul pe fata,
Sa traiesc o parte dintr-o alta viata..

Primavara ma inspira,
Ea ma admira,
Ador ghioceii,
E anotimpul meu,
Sunt vestitorul primaverii,
Si asa cum mi-a zis cineva:
"Sa nu uiti asta
Primavara incepe cu tine
Si ziua asta e doar a ta
Bucura-te de ea"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu