Bun Venit

Aceasta este lume unde totul se intampla separat de realitate, ca un vis frumos. bucurati-va de vise

luni, 12 iulie 2010

Prietenii

Nu stiu parca imi e dor de ce a fost,
Parca totul e fara rost
Parca dintr-un somn lung m-am trezit
Si in jur cand am privit
Nu am mai gsit ce am lasat

Totul e transformat
Eu nu mai sunt la fel
Prietenii s-au schimbat
Nu mai e cum a fost odat

Cand eram toti si radeam
Dar nu conta, noi nu il simteam
Caci impreuna eram,
Tot timplu palavrageam
Despre vrute si nevrute
Despre luna, despre stele
Universurile tacute.

Totul treptat a incetat
Fiecare pe un drum a plecat
Destramand intregul ce s-a format
Lasand locul unde ne strangeam
Trist, singur, de tacere inconjurat
Dar pastrand amprenta
ca noi acolo am stat.

Vreau ca tot ce s-a intamplat
sa nu ramana doar amintiri..
In trecutul indepartat
sa devina iar prezent
Sa se intoarca urmele ce au plecat
In locul ce s-au adunat odata.

De unde sa nu mai plece niciodata
Toti formeaza un tot,
Totul inseamna toti,
Price s-ar intampla
noi vom ramane tot asa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu