Bun Venit

Aceasta este lume unde totul se intampla separat de realitate, ca un vis frumos. bucurati-va de vise

sâmbătă, 24 iulie 2010

Bestia

Ma simt doborat,
Ma simt la pamant,
Nu mai pot continua,
Nu ma mai pot ridica.

Simt ca nimeni nu ma poate ajuta,
Simt cum trece peste mine vremea,
Fara ca eu sa pot face ceva,
Nici macar nu pot striga
Sa mi se intinda o mana..

Singur sunt blocat,
Undeva uitat,
Intr-un colt intunecat,
Fara nimic apropiat,
Fara un inger curat..

Sufletul mi s-a ratacit,
Inima mi-a impietrit,
Pierd incet dar bine,
Ce a mai ramas omenesc in mine,
Traind singur, fara nimeni...

Timpul m-a schimbat,
Intr-o bestie m-am transformat,
De oameni nu sunt suportat,
Toti de mine au uitat,
Ca am fost om si eu odata...

Nimic nu ma mai poate alina,
Durerea mi-a distrus lumea,
Nici praful nu a mai ramas din ea,
Decat.. doar.. amintirea.. mea
Ca a existat candva..

Nici dragostea nu mai poate face ceva,
Pentru ca nu e nimeni sa o dea,
Celui ce are nevoie de ea,
Fara a conta natura sa,
De om sau altceva...

Nu stiu daca cineva,
M-ar mai putea schimba,
Sa ma readuca cum am fost candva.
Nu stiu cui i-ar mai pasa,
de cel ce acum e bestia...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu